GMINA MYSZYNIEC ZAPRASZA MIESZKAŃCÓW DO UDZIAŁU W NOWYM PROJEKCIE NA WYMIANĘ URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH WRAZ MONTAŻEM INSTALACJI  FOTOWOLTAICZNYCH LUB SOLARNYCH

W  ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Pod działanie 4.3.1 – Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej – Typ projektu – Ograniczenie ,,niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych, nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-093/18, Urząd Miejski w Myszyńcu informuje, że od dnia 24 czerwca 2019 r. będą trwały zapisy mieszkańców na wymianę źródeł ciepła na paliwa stałe o niskiej sprawności energetycznej na nowe kotły na biomasę (pellet) wraz z instalacjami fotowoltaicznymi lub solarnymi. W tym czasie wszystkie zainteresowane osoby (również te, które zgłosiły już chęć uczestnictwa w projekcie wpisując się na listę chętnych), które chciałyby wymienić urządzenie grzewcze oraz mieć w gospodarstwie instalację fotowoltaiczną lub solarną proszone są o zgłoszenie się do Urzędu Miejskiego (pokój nr 1, parter).

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE

  1. Osoby fizyczne zameldowane i zamieszkujące na terenie Gminy Myszyniec będące właścicielem lub posiadają tytuł prawny do władania nieruchomością, gdzie efekty realizacji projektu wykorzystywane będą wyłącznie do celów socjalno-bytowych mieszkańców.
  2. Osoby nie posiadające jakichkolwiek zobowiązań finansowych z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych należności wobec Gminy Myszyniec. Dane te będą na bieżąco weryfikowane przez Urząd Miejski w Myszyńcu. Posiadanie jakichkolwiek zaległości względem Urzędu Miejskiego i Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Myszyńcu stanowić będzie podstawę do odmowy zawarcia umowy określającej warunki wykonania instalacji na nieruchomościach mieszkańców.
  3. W przypadku współwłasności nieruchomości wszyscy współwłaściciele muszą wyrazić zgodę na użyczenie nieruchomości na cele projektu (podpisać umowę użyczenia oraz umowę wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych). Warunkiem udziału w gminnym projekcie będzie podpisanie przez mieszkańców obu tych umów. O terminie ich podpisania mieszkańcy zostaną powiadomieni w późniejszym czasie.

 INFORMACJE DODATKOWE

  1. Instalacje zamontowane na i w budynkach nie mogą być wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej, lecz wyłącznie na potrzeby gospodarstwa domowego.
  2. W przypadku montażu kolektorów lub ogniw fotowoltaicznych na dachu, wyłączone są dachy pokryte wyrobami zawierającymi azbest.
  3. Wsparcie może zostać udzielone na wymianę kotłów, które są wyposażone w automatyczny podajnik paliwa (nie dotyczy kotłów zgazowujących) i nie będą posiadały rusztu awaryjnegoani elementów umożliwiających jego zamontowanie.
  4. Maksymalny poziom dofinansowania dla projektów bez pomocy publicznej  - 80% kosztów kwalifikowanych projektu.
  5. Liczba osób w projekcie jest ograniczona około 40 osób.
  6. Maksymalna wartość dofinansowania projektu z EFRR – 1 500 000,00 zł.
  7. Planowany termin realizacji projektu przewidziany do końca 2022  roku.

BURMISTRZ MYSZYŃCA dnia 25 czerwca 2019 r. OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA

 Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolkowych, Wolkowe 1

 

Organ prowadzący szkołę:

Gmina Myszyniec, adres: Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec

 

Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs:

Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolkowych, adres: Wolkowe 1, 07-430 Myszyniec

Pobierz

OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolkowych (2.6MB)

OBOWIAZEK INFORMACYJNY RODO (841kB)

BURMISTRZ MYSZYŃCA dnia 25 czerwca 2019 r. OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA

Publicznej Szkoły Podstawowej w Wydmusach, Wydmusy 117 K

 

Organ prowadzący szkołę:

Gmina Myszyniec, adres: Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec

 

Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs:

Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydmusach, adres: Wydmusy 117 K, 07-430 Myszyniec

Pobierz:

KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA Publicznej Szkoły Podstawowej w Wydmusach (2.6MB)

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO (840.9kB)