Szanowni Państwo!

W związku ze zbliżającymi się terminami przedkładania marszałkowi województwa wykazów i sprawozdań oraz wnoszenia opłat środowiskowych za kolejny okres rozliczeniowy, tj. rok 2023, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zwraca się z uprzejmą prośbą o udostępnienie następujących komunikatów stanowiących załącznik do niniejszej Informacji.

Załączniki

Szanowni Państwo,

Departament Opłat Środowiskowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie zaprasza przedsiębiorców, osoby prowadzące działalność w zakresie wymagającym pozwoleń środowiskowych oraz przedstawicieli innych jednostek organizacyjnych na jednodniowe bezpłatne szkolenia dotyczące: „Opłat za korzystanie ze środowiska”.

PlakatTwój pies świadczy o Tobie!

To Twoja sprawa i obowiązek, żeby zadbać o swojego psa. Szczególnie teraz, kiedy na dworze pada deszcz, śnieg i panuje chłód, zwróć uwagę na warunki, w jakich utrzymujesz swoje zwierzę! Zimą zwierzę jest narażone na hipotermię, odmrożenia, a nawet śmierć.

Twoim obowiązkiem i zwykłą przyzwoitością jest zapewnić zwierzęciu ciepłe schronienie, pożywienie, dostęp do wody oraz opiekę.

Jeśli Twoje zwierzę przebywa na zewnątrz, zapewnij mu ciepłe schronienie. Niech pomieszczenie chroni przed wiatrem i zimnem. Jeśli pies przebywa w budzie, musi być ona szczelna. Możesz ją ocieplić np. styropianem czy płytą OSB. Ustaw budę na palecie, to odizoluje ją od podłoża. Koniecznie włóż do niej słomę, sprawdzi się to lepiej niż koce czy inne materiały, które przemoczone są bezużyteczne.

Pies powinien mieć stały dostęp do wody. Jeśli temperatury są ujemne i woda zamarza, trzeba wymieniać ją częściej. Możesz dodać do wody trochę oleju i podać ją ciepłą (nie gorącą!) – wtedy wolniej zamarznie. Pamiętaj także o zapewnieniu zwierzęciu ciepłego pożywienia.

Zdejmij łańcuch! Ruch pozwala się ogrzać. Zapobiega też chorobom stawów, które są bardzo bolesne. Zapewnij zwierzęciu bezpieczne miejsce do życia i swobodnego ruchu.

Myszyniec, dn. 22.01.2024 r.

PRZEWODNICZĄCY KOMISJI BUDŻETU, OŚWIATY I ZDROWIA

ZAWIADOMIENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29 stycznia 2024 r. o godz. 13.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu, Oświaty i Zdrowia z następującym porządkiem obrad:

  1. Opiniowanie uchwał na XLV sesję Rady Miejskiej w Myszyńcu.
  2. Sprawy różne.

Przewodniczący Komisji:

/-/  Marek Trzciński

 

Myszyniec, dn. 23.01.2024 r.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Myszyńcu

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 31 stycznia 2024 r. o godz. 13.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, odbędzie się XLV sesja Rady Miejskiej w Myszyńcu z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie i przegłosowanie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z XLIV sesji Rady Miejskiej.
  5. Informacja Burmistrza Myszyńca o pracy w okresie międzysesyjnym.
  6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    • 6.1.nadania Odznaki Honorowej „Zasłużony dla Gminy Myszyniec” Panu Stanisławowi Nossarzewskiemu,
    • 6.2.nadania Odznaki Honorowej „Zasłużony dla Gminy Myszyniec” Panu Ryszardowi Tomaszowi Ropiak,
    • 6.3.przyjęcia ,,Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Ofiar Przemocy Domowej na lata 2024-2028”,
    • 6.4. wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
    • 6.5. określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji,
    • 6.6. rozpatrzenia skargi na Burmistrza Myszyńca.
  7.  Przedstawienie sprawozdań z działalności komisji stałych za rok 2023.
  8. Wolne wnioski i informacje.
  9. Zamknięcie obrad XLV sesji Rady Miejskiej.

 

  Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/  Sławomir Archacki

Transmisja z Sesji

 

Myszyniec, dn. 19.01.2024 r.

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej

 
ZAWIADOMIENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 24 stycznia 2024 r. o godz. 15.00 w sali konferencyjnej (nr 16) w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej (wznowienie obrad Komisji z dnia 19.01) z następującym porządkiem:

  • Opóźnienia z uruchomieniem funkcjonowania Centrum Usług Medycznych.

Przewodnicząca Komisji:

/-/   Teresa Łachacz

Myszyniec, dn. 22.01.2024 r.

Przewodniczący Komisji Skarg,

Wniosków i Petycji

ZAWIADOMIENIE
 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 26 stycznia 2024 r. o godz. 15.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji (wznowienie obrad Komisji z dnia 10.01) z następującym porządkiem obrad:

  • Rozpatrzenie skargi (możliwe wyłączenie jawności w części gdy będą poruszane dane osobowe).

Zaplanowane posiedzenie na dzień dzisiejszy tj. na 22.01.br. nie odbędzie się.

 Przewodniczący Komisji:

/-/  Robert Rydel

 

Myszyniec, dn. 15.01.2024 r.

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej

ZAWIADOMIENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 19 stycznia 2024 r. o godz. 13.00 w sali konferencyjnej nr 16 w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej z następującym porządkiem obrad:

  1. Sprawozdanie z pracy komisji za 2023 rok.
  2. Opóźnienia z uruchomieniem funkcjonowania Centrum Usług Medycznych.

Przewodnicząca Komisji:

     /-/ Teresa Łachacz

ręka i długopis

W związku z pracami przygotowawczymi dotyczącymi opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Myszyniec, realizowane są badania identyfikacji i oceny przez mieszkańców występowania negatywnych zjawisk społecznych, gospodarczych, technicznych, przestrzennych i środowiskowych na obszarze miasta Myszyniec.

UWAGA! Marznące opady! Miejscami obserwuje się i prognozuje dalsze występowanie słabych opadów marznącego deszczu lub mżawki powodujących gołoledź. Opady nie będą występować ciągle, a pojawiać się mogą jedynie okresami.

Treść ostrzeżenia

Zgodnie z Obwieszczeniem Wojewody Mazowieckiego z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2024 r. informujemy, że na terenie powiatu ostrołęckiego kwalifikacja wojskowa odbędzie się w dniach 06.02 – 05.03.2024r. Siedzibą Powiatowej Komisji Lekarskiej Nr 1 będzie budynek Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ostrołęce ul. Oświatowa 1.

Myszyniec, dn. 05.01.2024 r.


Przewodniczący
Komisji Skarg,
Wniosków i Petycji


ZAWIADOMIENIE


Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 10 stycznia 2024 r. o godz. 15.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z następującym porządkiem obrad:

Rozpatrzenie skargi (możliwe wyłączenie jawności w części gdy będą poruszane dane osobowe).


Przewodniczący Komisji:

/-/ Robert Rydel

Myszyniec, dn. 31.01.2023 r.

Rada Miejska w Myszyńcu

Sołectwa z terenu Gminy Myszyniec

Zwracam się z wnioskiem do sołectw Gminy Myszyniec o zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych odrębnie dla poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży oraz zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych. Projekt uchwały zawiera szczegółowe uzasadnienie.

Zgodnie z art. 12 ust. 5 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przed podjęciem w/w uchwały Rada Miejska zobligowana jest do zasięgnięcia opinii jednostek pomocniczych gminy.

W oparciu o art. 89 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym opinia sołectwa powinna być wydana w terminie 14 dni od dnia doręczenia projektu. Niewydanie opinii w terminie uważa się za przyjęcie projektu w przedłożonym brzmieniu. Opinie i uwagi można zgłaszać u sołtysów w terminie 5 dni od dnia doręczenia projektu tj. do 06.02.2023 r. (w przypadku zgłoszenia uwag zaistnieje konieczność zwołania Zebrania Wiejskiego w terminie przed upływem 14 dnia od doręczenia projektu).

Projekt uchwały dostępny jest u sołtysów, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (I piętro, pokój nr 17), a także na stronie internetowej  gminy www.myszyniec.pl.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

 /-/  Sławomir Archacki


Załaczniki:

 

Grafika - aplikacjaW nawiązaniu do pisma Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego informujemy, że od 1 stycznia 2023 r. pod adresem https://c-kob.gunb.gov.pl dostępna jest Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego (c-KOB) – oficjalna, rządowa aplikacja do prowadzenia książki obiektu budowlanego. c-KOB umożliwia w prosty sposób założenie i prowadzenie książki, wprowadzanie informacji o ekspertyzach i badaniach technicznych oraz danych dotyczących kontroli okresowych, o których mowa w art. 62 ustawy - Prawo budowlane. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie internetowej: https://www.gunb.gov.pl/strona/pytania-i-odpowiedzi-0#c-KOB

Załączniki do pobrania:

Myszyniec, dnia 25 stycznia 2023 r.

IN.GP.6220.23.2022

Obwieszczenie o wydaniu postanowienia stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Działając na podstawie art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm., zwana dalej Kpa), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm., zwana dalej ustawą ooś) Burmistrz Myszyńca zawiadamia strony, iż w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wszczętego na wniosek spółki Estigo Solar Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Porcelanowej 23, 40-246 Katowice, reprezentowana przez Członka Zarządu Pana Krzysztofa Kowackiego, dla przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 3 MW wraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”, w dniu 25 stycznia 2023 r. wydano postanowienie stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz określono zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Miejsce lokalizacji inwestycji to działka oznaczona numerem ewidencyjnym 59/1 obręb 0013 Świdwiborek, gmina Myszyniec.

Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kpa, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz składania uwag i wniosków w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

Liczba stron niniejszego postępowania przekracza 10, stąd zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś, zastosowano przepis art. 49 Kpa w myśl którego, strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Wobec powyższego, na każdym etapie postępowania, strony są powiadamiane o czynnościach podejmowanych przez tut. organ poprzez zamieszczanie stosownych zawiadomień na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, na tablicy informacyjnej sołectwa Świdwiborek, stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu „komunikaty i ogłoszenia” (myszyniec.pl) oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce „Zawiadomienia Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej” (myszyniec.nowoczesnagmina.pl).

Zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy ooś na niniejsze postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce, ul. Gen. A. E. Fieldorfa „Nila” 15, 07-410 Ostrołęka, za pośrednictwem Burmistrza Myszyńca, w terminie siedmiu dni od daty dokonania obwieszczenia. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. Publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 25 stycznia 2023 r.

Burmistrz Myszyńca

Myszyniec, dnia 25 stycznia 2023 r.

IN.GP.6220.22.2022

Obwieszczenie o wydaniu postanowienia stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Działając na podstawie art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm., zwana dalej Kpa), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm., zwana dalej ustawą ooś) Burmistrz Myszyńca zawiadamia strony, iż w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wszczętego na wniosek spółki Estigo Solar Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Porcelanowej 23, 40-246 Katowice, reprezentowana przez Członka Zarządu Pana Krzysztofa Kowackiego, dla przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”, w dniu 25 stycznia 2023 r. wydano postanowienie stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz określono zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Miejsce lokalizacji inwestycji to działka oznaczona numerem ewidencyjnym 77 obręb 0012 Myszyniec Stary, gmina Myszyniec.

Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kpa, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją (w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce i Dyrektora Zarządu Zlewni w Ostrołęce) oraz składania uwag i wniosków w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

Liczba stron niniejszego postępowania przekracza 10, stąd zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś, zastosowano przepis art. 49 Kpa w myśl którego, strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Wobec powyższego, na każdym etapie postępowania, strony są powiadamiane o czynnościach podejmowanych przez tut. organ poprzez zamieszczanie stosownych zawiadomień na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, na tablicy informacyjnej sołectwa Myszyniec Stary, stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu „komunikaty i ogłoszenia” (myszyniec.pl) oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce „Zawiadomienia Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej” (myszyniec.nowoczesnagmina.pl).

Zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy ooś na niniejsze postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce, ul. Gen. A. E. Fieldorfa „Nila” 15, 07-410 Ostrołęka, za pośrednictwem Burmistrza Myszyńca, w terminie siedmiu dni od daty dokonania obwieszczenia. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. Publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 25 stycznia 2023 r.

Burmistrz Myszyńca

Komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego do właścicieli i zarządców obiektów budowlanych w związku z potencjalnymi zagrożeniami występującymi w okresie zimowym

Szanowni Państwo,

sezon jesienno-zimowy, to okres występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mogą spowodować uszkodzenie obiektu budowlanego lub sprowadzić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska.

Przypominam, że w takiej sytuacji, zgodnie z art. 61 pkt 2 ustawy − Prawo budowlane, właściciele i zarządcy zobowiązani są do zapewnienia bezpiecznego użytkowania obiektu budowlanego.

Nie wolno również dopuszczać do przeciążenia konstrukcji budynku przez zalegający na dachu śnieg i należy zapewnić właściwe i odpowiednio częste odśnieżanie dachu oraz elementów elewacji budynku. Konieczne jest usuwanie sopli, brył, nawisów lodowych i śniegowych, które mogą zagrozić bezpieczeństwu osób znajdujących się na ciągach pieszych i jezdnych, przebiegających bezpośrednio przy budynku.

Prace związane z usuwaniem śniegu z dachu mogą stwarzać ogromne zagrożenie dla osób je wykonujących a także dla samego budynku, dlatego muszą być prowadzone z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i przepisów BHP.

Aby uniknąć potencjalnych zagrożeń, zwracam się do wszystkich zobowiązanych o bezzwłoczne spełnianie obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Dorota Cabańska

Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego


 Wyciąg z przepisów karnych:

  • kto niewłaściwie utrzymuje i użytkuje obiekt budowlany lub nie zapewnia bezpieczeństwa użytkowania obiektu podlega grzywnie nie mniejszej niż 100 stawek dziennych, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku (art. 91a ustawy – Prawo budowlane),
  • kto nie zapewnia wykonania okresowej kontroli podlega karze grzywny (art. 93 pkt 8 ustawy – Prawo budowlane).

Warszawa, listopad 2022

OGŁOSZENIE wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu: (124.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Myszyniec, dnia 24 stycznia 2023 r.

IN.GP.6220.1.2023                                                                          

Obwieszczenie zawiadomienia o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 10 §1, art. 49 i art. 61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm., zwana dalej Kpa) w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1029, zwana dalej ustawą ooś) zawiadamiam, że w dniu 20 stycznia 2023 r. na wniosek spółki Cambria Energy Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kolska Szosa 1, 62-700 Turek, reprezentowanej przez Prezesa Zarządu Pana Pawła Kowalczyka, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej Myszyniec 1”. Lokalizacja inwestycji: działki oznaczone numerami ewidencyjnymi: 653, 654, 655 Wolkowe, gmina Myszyniec.

Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kpa, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu oraz możliwością składania uwag i wniosków.

Przedmiotową inwestycję zakwalifikowano do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1839 ze zm.), tj.: „zabudowa przemysłowa, w tym zabudowa systemami fotowoltaicznymi, lub magazynowa, wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą, o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż: b) 1 ha na obszarach innych niż wymienione w lit. a”.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy ooś, w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Ostrołęce – Wody Polskie, w zakresie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Liczba stron niniejszego postępowania przekracza 10, stąd zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś, zastosowano przepis art. 49 Kpa w myśl którego, strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Wobec powyższego, na każdym etapie postępowania, strony są powiadamiane o czynnościach podejmowanych przez tut. organ poprzez zamieszczanie stosownych zawiadomień na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, na tablicy informacyjnej sołectwa Wolkowe II, stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu „komunikaty i ogłoszenia” (myszyniec.pl) oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce „Zawiadomienia Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej” (myszyniec.nowoczesnagmina.pl).

Burmistrz Myszyńca

Myszyniec, dnia 24.01.2023 r.

IN.GP.6733.1.2023                                                                          

O B W I E S Z C Z E N I E

Burmistrza Myszyńca

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

                Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.),

z a w i a d a m i a m

że w dniu 13.01.2023 r. na wniosek Powiatu Ostrołęckiego, reprezentowanego przez Starostę Powiatu Ostrołęckiego Pana Stanisława Kubeł, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.:

„Rozbudowie budynku Zespołu Szkół Powiatowych w Myszyńcu o pomieszczenia na potrzeby Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej  z siedzibą w Myszyńcu”

 

Inwestycja realizowana będzie na terenie działki oznaczonej numerem ewidencyjnym nr 710/2, położonej w obrębie ewid. Myszyniec, gm. Myszyniec.

Informuję o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz składania uwag i wniosków w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 - parter budynku w godzinach pracy Urzędu  800-1600.

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia sięw drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.” W związku z powyższym niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez publiczne obwieszczenie, tj. zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Myszyniec w zakładce „zawiadomienia Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej” (myszyniec.nowoczesnagmina.pl), na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu „komunikaty i ogłoszenia” (myszyniec.pl) oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

 

Otrzymują:

1.          Strony postępowania poprzez publiczne obwieszczenie,

2.          IN.GP.aa.

Do wiadomości:

1.         Wnioskodawca.

Myszyniec, dnia 24 stycznia 2023 r.

IN.GP.6220.19.2022

Obwieszczenie o wydaniu postanowienia stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Działając na podstawie art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm., zwana dalej Kpa), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm., zwana dalej ustawą ooś) Burmistrz Myszyńca zawiadamia strony, iż w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wszczętego na wniosek spółki PCWO Energy Projekt Sp. z o.o. z siedzibą  przy ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, reprezentowanej przez Prokurenta Panią Klaudię Mamot, dla przedsięwzięcia pn. „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 14 w obrębie Białusny Lasek, gmina Myszyniec”, w dniu 24 stycznia 2023 r. wydano postanowienie stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz określono zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kpa, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją (w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce i Dyrektora Zarządu Zlewni w Ostrołęce) oraz składania uwag i wniosków w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

Liczba stron niniejszego postępowania przekracza 10, stąd zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś, zastosowano przepis art. 49 Kpa w myśl którego, strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Wobec powyższego, na każdym etapie postępowania, strony są powiadamiane o czynnościach podejmowanych przez tut. organ poprzez zamieszczanie stosownych zawiadomień na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, na tablicy informacyjnej sołectwa Białusny Lasek, stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu „komunikaty i ogłoszenia” (myszyniec.pl) oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce „Zawiadomienia Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej” (myszyniec.nowoczesnagmina.pl).

Zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy ooś na niniejsze postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce, ul. Gen. A. E. Fieldorfa „Nila” 15, 07-410 Ostrołęka, za pośrednictwem Burmistrza Myszyńca, w terminie siedmiu dni od daty dokonania obwieszczenia. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. Publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 24 stycznia 2023 r.

Burmistrz Myszyńca

W kategorii zespoły instrumentalno - wokalne:

Tytuł laureata otrzymał:

Laureat I stopnia: Zespół „Bursztynki” z Wykrotu

 https://www.facebook.com/goksirwbaranowie/

Serdecznie gratulujemy!

11
XVI Regionalny Przegląd Kolęd i Pastorałek – Baranowo 2023
12
XVI Regionalny Przegląd Kolęd i Pastorałek – Baranowo 2023
13
XVI Regionalny Przegląd Kolęd i Pastorałek – Baranowo 2023
14
XVI Regionalny Przegląd Kolęd i Pastorałek – Baranowo 2023
Previous Next Play Pause
1 2 3 4

Sztab w Myszyńcu serdecznie zaprasza do udziału w 31. Finale WOŚP, który odbędzie się już w najbliższą niedzielę 29 stycznia 2023 roku w Myszyńcu. Szczegóły na plakacie, do zobaczenia! 

Plakat

W dniu dzisiejszym odbyło się spotkanie Pani Burmistrz Elżbiety Abramczyk z mieszkańcami Gminy Myszyniec. Rozpoczęło się ono Jasełkami przedstawionymi przez Publiczną Szkołę Podstawową w Wykrocie.