Skupiać on będzie całokształt kultury kurpiowskiej w jednym punkcie. Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców, osoby prywatne, twórców ludowych, restauratorów, osoby prowadzące działalności związane z turystyką i każdego zainteresowanego do owocnej współpracy!
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / nr tel. UG w Myszyńcu / nr. tel. RCKK w Myszyńcu.
24 stycznia odbyło się pierwsze spotkanie z przedsiębiorcami z Kurpi. Niebawem kolejne, na które wszystkich gorąco zapraszamy! Poniżej kilka fotografii z ostatniej konferencji.
Kurpiowski Punkt Informacji Turystycznej w Myszyńcu
Kurpiowski Punkt Informacji Turystycznej w Myszyńcu
Kurpiowski Punkt Informacji Turystycznej w Myszyńcu
Kurpiowski Punkt Informacji Turystycznej w Myszyńcu
Kurpiowski Punkt Informacji Turystycznej w Myszyńcu
W dniu 13.03.2025 r. Gmina Myszyniec podpisała umowę z Wojewodą Mazowieckim na realizację Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu...
PRZEWODNICZĄCA Myszyniec, dn. 11.03.2025 r.Komisji ds. Rozwoju Społecznego
ZAWIADOMIENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 18 marca 2025 r. o godz. 10.00 odbędzie się posiedzenie Komisji ds....
Dane dotyczące rejestru żłobków i klubów dziecięcych oraz wykaz dziennych opiekunów prowadzonych w systemie teleinformatycznym Emp@tia
Zgodnie z art. 27 ust. 3 oraz art. 46 ust. 3 ustawy o opiece...
W związku z sytuacją epidemiologiczną jaka ma miejsce na terenie Polski, z inicjatywy Pana Burmistrza Myszyńca Sławomira Ceberka i Powiatowego Lekarza Weterynarii w Ostrołęce Józefa Białowąsa w...
Budżet Obywatelski Mazowsza to szczególna forma konsultacji społecznych. Każdy mieszkaniec województwa mazowieckiego może zgłosić projekt na lepszą, przyjaźniejszą przestrzeń
oraz atrakcyjniejszą...
W dniu 12 grudnia 2024 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbyło się uroczyste podsumowanie konkursu plastycznego pn. „TAK dla Czystego Powietrza” zorganizowanego przez Gminę...