Burmistrz Myszyńca odbiera podpisany czek

W siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzekuniu odbyło się podpisanie umowy na realizację zadań:

  1. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie gminy Myszyniec”
  2. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Myszyniec”

Gmina Myszyniec otrzymała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji w wysokości:

  • 92 198,25 zł na utylizację 204,885 Mg azbestu w ramach zadania I oraz
  • 33 200,00 zł na utylizację 73,777 Mg azbestu w ramach zadania II.

Termin realizacji zadania: do 15 października 2024 roku.