W Urzędzie Miejskim w Myszyńcu został powołany Zespół ds. Dostępności architektonicznej, cyfrowe i informacyjno – komunikacyjnej oraz wyznaczony Koordynator ds. dostępności w składzie:
- Anna Ślubecka – Inspektor ds. kancelaryjno – technicznych – Koordynator ds. dostępności – (Przewodnicząca Zespołu)
- Dariusz Kobus – Informatyk – (Członek Zespołu)
- Andrzej Grzyb – Sekretarz Gminy – (Członek Zespołu)
- Agata Samsel – Kierownik Referatu Organizacji, Nadzoru i Informatyki – (Członek Zespołu)
- Natalia Kaczyńska – Podinspektor ds. inwestycji w ochronie środowiska – (Członek Zespołu)
Dane kontaktowe:
Urząd Miejski w Myszyńcu
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. 29 7721141 wew. 24 (Anna Ślubecka – inspektor ds. kancelaryjno – technicznych), pokój nr 13.
Do zadań zespołu ds. dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Myszyńcu,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Myszyńcu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawienie Burmistrzowi Myszyńca bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.