W Urzędzie Miejskim w Myszyńcu został powołany Zespół ds. Dostępności architektonicznej, cyfrowe i informacyjno – komunikacyjnej oraz wyznaczony Koordynator ds. dostępności w składzie:

  • Anna Ślubecka – Inspektor ds. kancelaryjno – technicznych – Koordynator ds. dostępności – (Przewodnicząca Zespołu)
  • Dariusz Kobus – Informatyk – (Członek Zespołu)
  • Andrzej Grzyb – Sekretarz Gminy – (Członek Zespołu)
  • Agata Samsel – Kierownik Referatu Organizacji, Nadzoru i Informatyki – (Członek Zespołu)
  • Natalia Kaczyńska – Podinspektor ds. inwestycji w ochronie środowiska – (Członek Zespołu)

Dane kontaktowe:

Urząd Miejski w Myszyńcu

Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. 29 7721141 wew. 24 (Anna Ślubecka – inspektor ds. kancelaryjno – technicznych), pokój nr 13.

Do zadań zespołu ds. dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Myszyńcu,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Myszyńcu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  4. sporządzanie raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  5. przedstawienie Burmistrzowi Myszyńca bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.