Urząd Miejski w Myszyńcu informuje, że rozpoczął nabór osób chętnych do skorzystania z programu usuwania odpadów z działalności rolniczej. W ramach programu „2.7 Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi. Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” prowadzonego przez Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej istnieje możliwość dofinansowania usunięcia folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj.: siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz opakowania typu Big Bag.
W związku z tym prosimy rolników posiadających ww. odpady z działalności rolniczej, zainteresowanych udziałem w tym programie, o wypełnienie i złożenie stosownego wniosku w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, w terminie od dnia 10.03.2022r. do 17.03.2022r.
Wypełnione zgłoszenie można również przesłać:
a) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec,
b) drogą mailową na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – przesłać należy skan wypełnionej i podpisanej deklaracji,
c) na adres skrzynki e-PUAP Urzędu Miejskiego w Myszyńcu: /UMMyszyniec/skrytka
We wniosku należy podać szacunkową masę (w tonach) posiadanych odpadów rolniczych, tj. odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag – wzór wniosku dostępny pod tekstem i w siedzibie Urzędu Miejskiego. Podanie ilości odpadów pozwoli określić zapotrzebowanie na tę usługę w naszej gminie.
Załączniki: