Myszyniec, dn. 09.06.2025 r.

Przewodniczący  Rady
Miejskiej w Myszyńcu

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 18 czerwca 2025 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, odbędzie się VIII sesja Rady Miejskiej w Myszyńcu z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie i przegłosowanie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z VII sesji Rady Miejskiej.
  5. Informacja Burmistrza Myszyńca o pracy w okresie międzysesyjnym.
  6. Przedstawienie raportu o stanie gminy Myszyniec za 2024 rok,
    6.1. debata nad raportem o stanie Gminy Myszyniec za 2024 rok,
    6.2. podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Myszyńca.
  7. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2024 rok:
    7.1. zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2024 rok wraz z informacją o stanie komunalnego i objaśnieniami,
    7.2. zapoznanie z opinią Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu i wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium,
    7.3. zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku sporządzonym przez Komisję Rewizyjną w sprawie udzielenia absolutorium,
    7.4. dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy,
    7.5. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Myszyniec wraz ze  sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok,
    7.6. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Myszyńca absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Myszyniec za 2024 rok.
  8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach.
    8.1. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Myszyniec na lata 2025-2029,
    8.2. zmian w uchwale budżetowej Gminy Myszyniec na 2025 r.,
    8.3. rozpatrzenia petycji,
    8.4. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Myszyniec w 2025 roku,
    8.5. ustalenia zasad, na jakich radnym będzie przysługiwała dieta,
    8.6. ustalenia diety dla Przewodniczącego Rady Miejskiej w Myszyńcu,
    8.7. ustalenia zasad, na jakich sołtysom będzie przysługiwała dieta.
  9. Przedstawienie sprawozdania z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2024 rok.
  10. Raport z monitoringu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych  Gminy Myszyniec za rok 2024.
  11. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.
  12. Zapoznanie z protokołem kontroli Komisji Rewizyjnej.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad VIII sesji Rady Miejskiej.

  Przewodniczący Rady Miejskiej

 /-/   Mirosław Śniadach