Myszyniec, dnia 8 lipca 2025 r.

IN-GP.670.1.2025

O G Ł O S Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Myszyniec

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miejską w Myszyńcu uchwały nr VII/51/25 z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Myszyniec oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko. Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice gminy Myszyniec.

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r.

Wnioski należy składać do Burmistrza Myszyńca wyłącznie za pomocą formularza „Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego” określonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2509). Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu oraz zamieszczony jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu w zakładce „Plan ogólny gminy Myszyniec”. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Myszyńca.

Wnioski mogą być wnoszone w formie:

  • papierowej: osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec;
  • elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą platformy ePUAP (/UMMyszyniec/SkrytkaESP) i poczty elektronicznej (na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) osoba składająca wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

RODO - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie BIP myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce Przetwarzanie Danych Osobowych.

Pobierz:

Formularz - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego Zapisz dokument Pokaż dokument