Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Burmistrz Myszyńca przedstawia (przedkłada) Radzie Miejskiej w Myszyńcu Raport o stanie Gminy Myszyniec  za rok 2018 w terminie do dnia 31 maja 2019 r.

Raport obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady miejskiej i budżetu obywatelskiego.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad Raportem o stanie Gminy Myszyniec za 2018 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Myszyńcu.

Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym: Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.

Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Myszyniec i debata na raportem odbędzie się 19 czerwca  2019 r. (środa). W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 18 czerwca 2019 r. (wtorek), do godziny 15.30 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Myszyńcu
/-/ Sławomir Archacki