OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWSKO URZĘDNICZE

Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem komunalnym w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

 

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie:
  1. ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  3. ustawy Prawo budowlane,
  4. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  5. ustawy Prawo zamówień publicznych,
  6. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  7. ustawy o samorządzie gminnym.
  8. WYMAGANIA DODATKOWE:
  • preferowane wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub inne techniczne.
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
  • odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz obsługi internetu, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
  1.  ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
  • gospodarowanie i zarządzanie gruntami oraz mieniem komunalnym gminy,
  • organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność gminy,
  • bieżące monitorowanie obrotu nieruchomościami,
  • prowadzenie spraw oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących podziału nieruchomości i rozgraniczeń,
  • prowadzenie ewidencji rozliczeń za energię elektryczną przez osoby korzystające z liczników będących własnością Gminy, w tym: monitorowanie umów z zakładem energetycznym dotyczących lokali komunalnych,
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania budynkami komunalnymi,
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynku Urzędu Miejskiego (przeglądy budynku),
  • prowadzenie spraw z zakresu budownictwa socjalnego,
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym stanowisku,
  • uzupełnianie i poszerzanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
  • archiwizacja akt z zajmowanego stanowiska zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych z zakresu gospodarki mieniem komunalnym.
  1. WARUNKI  PRACY:
  • wymiar czasu pracy – pełen etat (przewidywane zatrudnienie od 1 października 2019 r.)
  • podstawowy system czasu pracy 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku,   od godziny 8.00 do godziny 16.00,
  • obsługa monitora ekranowego przez co najmniej 4 godziny dziennie,
  • budynek urzędu jest wyremontowany, docieplony. Warunki pracy są w nim bezpieczne i higieniczne. Budynek nie jest dostosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim.
  1. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W Urzędzie Miejskim w Myszyńcu wskaźnik ten, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2019 roku był wyższy niż 6%.

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:
  • podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
  • uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • uwiarygodnione kopie innych dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
  • uwiarygodniona kopia prawa jazdy kat. B,
  • kwestionariusz osobowy według wzoru dołączonego do niniejszego ogłoszenia (dostępny na stronie http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl),
  • oświadczenie o niekaralności,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  1. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem komunalnym – nie otwierać do dnia 19 września 2019 r. do godz. 15.00”

- osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (pokój nr 7, I piętro) lub

- pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.


Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do urzędu po upływie w/w terminu, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

  1. DODATKOWE INFORMACJE

Kandydaci spełniający wymagania formalne (określone w ogłoszeniu w pkt 1.1-1.7), zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem w ciągu czterech dni od złożenia oferty o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 Myszyniec, dnia 5 września 2019 r.    

Burmistrz Myszyńca

          /-/ Elżbieta Abramczyk