OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWSKO URZĘDNICZE
Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem komunalnym w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- preferowane wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub inne techniczne.
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość,
- wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz obsługi internetu, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- gospodarowanie i zarządzanie gruntami oraz mieniem komunalnym gminy,
- organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność gminy,
- bieżące monitorowanie obrotu nieruchomościami,
- prowadzenie spraw oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących podziału nieruchomości i rozgraniczeń,
- prowadzenie ewidencji rozliczeń za energię elektryczną przez osoby korzystające z liczników będących własnością Gminy, w tym: monitorowanie umów z zakładem energetycznym dotyczących lokali komunalnych,
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania budynkami komunalnymi,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynku Urzędu Miejskiego (przeglądy budynku),
- prowadzenie spraw z zakresu budownictwa socjalnego,
- sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym stanowisku,
- uzupełnianie i poszerzanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
- archiwizacja akt z zajmowanego stanowiska zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych z zakresu gospodarki mieniem komunalnym.
- WARUNKI PRACY:
- wymiar czasu pracy – pełen etat (przewidywane zatrudnienie od 1 października 2019 r.)
- podstawowy system czasu pracy 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do godziny 16.00,
- obsługa monitora ekranowego przez co najmniej 4 godziny dziennie,
- budynek urzędu jest wyremontowany, docieplony. Warunki pracy są w nim bezpieczne i higieniczne. Budynek nie jest dostosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim.
- INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W Urzędzie Miejskim w Myszyńcu wskaźnik ten, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2019 roku był wyższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- uwiarygodnione kopie innych dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
- uwiarygodniona kopia prawa jazdy kat. B,
- kwestionariusz osobowy według wzoru dołączonego do niniejszego ogłoszenia (dostępny na stronie http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl),
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
- MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem komunalnym – nie otwierać do dnia 19 września 2019 r. do godz. 15.00”
- osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (pokój nr 7, I piętro) lub
- pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do urzędu po upływie w/w terminu, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.
- DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania formalne (określone w ogłoszeniu w pkt 1.1-1.7), zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem w ciągu czterech dni od złożenia oferty o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Myszyniec, dnia 5 września 2019 r.
Burmistrz Myszyńca
/-/ Elżbieta Abramczyk