PRZEWODNICZĄCY KOMISJI INFRASTRUKTURY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ROLNICTWA

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 05 lutego 2019 r. o godz. 10.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Infrastruktury, Przedsiębiorczości i Rolnictwa z następującym porządkiem obrad:

 

1.   Otwarcie posiedzenia.

2.   Omówienie problemów związanych ze zwierzyną leśną i zakresem polowań.

3.   Sprawy różne.

4.   Zamknięcie posiedzenia.

 

                                                               Przewodniczący Komisji:

 

                                                         /-/  Robert Rydel

 

 

Gmina Myszyniec informuje,  że poszukuje domu dla siedmiu szczeniaków (pięć piesków i dwie suczki).  Szczeniaki mają  około  8 tygodni, same już jedzą. Są czyste i  posłuszne, potrzebują tylko dobrego domu.

Gmina Myszyniec zobowiązuje  się do sfinansowania sterylizacji, wtedy kiedy będzie to już możliwe.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt, nr tel. 29 77 21 141 wew. 26

 

Bilety do nabycia na stronie internetowej https://kino.visa.pl bądź przed seansami. 

Opisy filmów:

„Chłopiec z burzy”

Przygodowy, familijny, 2D DUBBING PL, ograniczenia wiekowe: 7+, cena biletu: 16 zł normalny (12 zł przy płatności kartą Visa), 14 zł ulgowy (szkolny, studencki, seniora, rodzinny), czas trwania: 99 minut, zwiastun: https://youtu.be/3bceTAc0jHc

Opis:

Zabawna, wzruszająca i mądra opowieść o niezwykłej przyjaźni, która daje siłę na całe życie.

Laureat Oscara GEOFFREY RUSH w ekranizacji jednej z najpiękniejszych powieści dla młodych widzów.

Kilkuletni Michael mieszka z tatą w małej chatce nad brzegiem oceanu. Pewnego dnia podczas zabawy na plaży znajduje trzy osierocone malutkie pelikany. Tak zaczyna się niezwykle wzruszająca, pełna humoru i przygód opowieść o przyjaźni chłopca z jednym z pelikanów, zwanym Panem Percivalem. Historia o tym, jak wiele potrafią sobie dać i jak wiele mogą się od siebie nauczyć. Mozolna nauka latania, walka z kłusownikami polującymi na nadmorskie ptaki i niekończące się wspólne wygłupy, zacieśniają niezwykłą więź między Michaelem a zwierzęciem. W końcu jednak przychodzi moment, gdy pelikan dorasta, a chłopiec musi opuścić domek na plaży. Czy ich przyjaźń jest w stanie przetrwać?

Po wielu latach zamożny biznesmen Michael Kingsley (Geoffrey Rush) powraca w rodzinne strony, by opowiedzieć swojej ukochanej wnuczce o niezwykłym przyjacielu z dzieciństwa. Stojąc u progu życiowych podsumowań rozumie, że to nie rodzinna fortuna, ale ta niezwykła opowieść jest czymś najcenniejszym, co może przekazać Madeline.

Wzrusza i bawi jak „E.T.” i „Uwolnić orkę”.

PRZEWODNICZĄCY KOMISJI BUDŻETU
I FINANSÓW


O B W I E S Z C Z E N I E

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25 stycznia 2019 r. o godz. 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji ds. Budżetu i Finansów z następującym porządkiem obrad:

1.   Otwarcie posiedzenia.

2.   Przyjęcie protokołu.

3.   Zaopiniowanie uchwał na III sesję Rady Miejskiej.

4.   Sprawy różne.

5.   Zamknięcie posiedzenia.

 

 Przewodniczący Komisji:

 

  /-/  Marek Trzciński

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ((t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29 stycznia 2019 roku o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60 odbędzie się III Sesja Rady Miejskiej w Myszyńcu z następującym porządkiem obrad:

1.   Otwarcie sesji.

2.   Przedstawienie porządku obrad.

3.   Przyjęcie i przegłosowanie ewentualnych zmian do porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z II sesji Rady Miejskiej.

5.   Informacja Burmistrza Myszyńca o pracy w okresie międzysesyjnym.

6.   Interpelacje i zapytania radnych.

7.   Odpowiedzi na interpelacje.

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Krysiakach ( powiat ostrołęcki, gmina Myszyniec) zatrudni od 11.02.2019 r. na czas określony nauczycieli z kwalifikacjami do przedmiotów:

  • Historia: kl. VII-2 godz.  kl. VIII-2  (ogółem: 4 godz. historii).
  • Wiedza o społeczeństwie: kl. VIII - 2 godz.
  • Przyroda: kl. IV-1 godz.; kl. IV i VI- 1 godz.; kl. VI-2 godz. (ogółem: 4 godz.  przyrody).
  • Muzyka: kl. IV-V- 1 godz., kl. VI-VII- 1 godz.  (ogółem: 2 godz. muzyki).
  • Informatyka: kl. VIII- 1 godz.
  • Wychowanie do życia w rodzinie: kl. IV-VIII (dla chętnych) - 38 godz. w II półroczu.
  • Edukacja przedszkolna: - 4 godz.
  • Pomoc psychologiczno- pedagogiczna:- 2 godz.

CV proszę przesyłać e-mailem na adres szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 23.01.2019 r.

Izabela Kobus

Dyrektor szkoły

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach  zatrudni nauczyciela techniki w wymiarze 1 godziny tygodniowo (klasy łączone IV-VI). Wymagane kwalifikacje do nauczania techniki w szkole podstawowej. Zatrudnienie od  11.02.2019 r. do 21.06.2019 r.


Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach  zatrudni nauczyciela plastyki w wymiarze 2 godzin tygodniowo (klasy łączone 1 godz. IV-V , 1 godz. VI-VII). Wymagane kwalifikacje do nauczania plastyki w szkole podstawowej. Zatrudnienie od  11.02.2019 r. do 21.06.2019 r.


Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach  zatrudni nauczyciela muzyki w wymiarze 2 godzin tygodniowo (klasy łączone 1 godz. IV-V , 1 godz. VI-VII). Wymagane kwalifikacje do nauczania muzyki w szkole podstawowej. Zatrudnienie od  11.02.2019 r. do 21.06.2019 r.


Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach  zatrudni nauczyciela bibliotekarza w wymiarze 2  godzin tygodniowo (klasy łączone). Wymagane kwalifikacje bibliotekarskie. Zatrudnienie od  11.02.2019 r. do 21.06.2019 r.


Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach  zatrudni nauczyciela edukacji dla bezpieczeństwa w wymiarze 1 godziny tygodniowo. Wymagane kwalifikacje do nauczania edukacji dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej. Zatrudnienie od  11.02.2019 r. do 21.06.2019 r.


Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach  zatrudni nauczyciela wiedzy o społeczeństwie w wymiarze 2 godzin tygodniowo. Wymagane kwalifikacje do nauczania wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zatrudnienie od  11.02.2019 r. do 21.06.2019 r.

CV proszę wysłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 23.01.2019 r.

 

 

Ewa Florek

Dyrektor szkoły

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Wydmusach poszukuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z następujących przedmiotów:

  • muzyka klasy IV-VII – 2 godz.,
  • edukacja dla bezpieczeństwa klasa VIII – 1 godz.,
  • technika klasy IV- VI – 2 godz.,
  • zaj. dyd. – wyr. j. polski  klasy IV-VIII – 1 godz.,
  • zajęcia korekcyjno – kompensacyjne klasa V – 2 godz.

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. Czas zatrudnienia od 11 lutego 2019 r. do 21czerwca 2019 r. Składanie ofert do 23 stycznia 2019 roku. Kontakt tel. 29 772 10 91, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Izabela Drężek

Dyrektor szkoły

 

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesiu ( powiat ostrołęckim, gmina Myszyniec, miejscowość Zalesie), poszukuje nauczycieli:


1) do prowadzenia zajęć z muzyki na 2 godziny tygodniowo (1godz. w kl. czwartej i piątej -łączona i 1 godz. w klasie szóstej i siódmej – łączona). Praca od II półrocza roku szkolnego 2018/2019 ( 11 lutego 2019 r.)

Wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym do nauczania muzyki. Umowa na czas określony.


2) do prowadzenia zajęć z  plastyki na 1 godzinę tygodniowo w systemie klas łączonych ( cztery klasy na jednej godz. lekcyjnej – kl. IV-V-VI-VII). Praca od II półrocza roku szkolnego 2018/2019 ( 11 lutego 2019 r.)  

Wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym do nauczania plastyki. Umowa na czas określony.


3) do prowadzenia zajęć z techniki, na 1 godzinę tygodniowo w systemie klas łączonych ( trzy klasy na jednej godz. lekcyjnej – kl. IV-V-VI). Praca od II półrocza roku szkolnego 2018/2019 ( 11 lutego 2019 r.).

Wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym do nauczania techniki. Umowa na czas określony.


CV proszę wysłać e-mailem na adres szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 23.01.2019 r.

Barbara Ejdys

Dyrektor szkoły

 

 

 

 Urząd Miejski w Myszyńcu przypomina rolnikom o możliwości odzyskania części kosztów poniesionych na zakup oleju napędowego do produkcji rolnej.

Od 1 lutego 2019r. do  28 lutego 2019 r. trwać będzie przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej z obszaru gminy Myszyniec.

UWAGA

W tym roku dodatkowe środki otrzymają hodowcy bydła i producenci mleka. Do  wniosku należy  załączyć nie tylko faktury lub kopie faktur potwierdzających zakup paliwa, ale także dokument potwierdzający średnią roczną liczbę bydła przeliczeniu na DJP. Po takie zaświadczenie trzeba udać się do ARiMR.

Od 2019 roku limit zwrotu podatku akcyzowego za paliwo wykorzystane do produkcji rolnej wynosi 100 l. do 1 ha użytków rolnych i 30 l. do każdej DJP bydła.

Producenci, którzy nie wykorzystają w pierwszym okresie całego rocznego limitu zwrotu podatku akcyzowego określonego w decyzji będą mogli składać wnioski na pozostałą do wykorzystania część limitu od 1 sierpnia do 31 sierpnia br.

W pierwszym naborze wnioski można będzie składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, w tut. urzędzie, pokoju nr 17 na pierwszym piętrze. Do wniosku należy dołączyć faktury VAT stanowiące dowód zakupu oleju napędowego w  okresie  6 miesięcy  poprzedzających  miesiąc  złożenia  wniosku (od 1 sierpnia 2018 r.  do 31 stycznia 2019 r.) oraz zaświadczenie z ARiMR o posiadanym stadzie bydła wg. stanu na koniec 2018r.

Wniosek dostępny jest w budynku Urzędu (pokój nr 17) oraz w załączniku.

Pobierz:


 

 

Badania ankietowe realizowane przez Urząd Statystyczny w Warszawie mają charakter reprezentacyjny, co oznacza, że udział w nich biorą wylosowane gospodarstwa domowe lub rolne. Przez cały rok, równocześnie, prowadzonych jest wiele badań. Stopień ich realizacji i dane pozyskane z każdego gospodarstwa (nawet jednoosobowego) są istotne dla całego procesu badawczego i jakości pozyskanych informacji. Aktywny udział w badaniach przekłada się na wielkość wskaźników ekonomicznych m.in. umożliwiających ocenę sytuacji społeczno-gospodarczej, wspierających proces monitorowania i oceny skuteczności podejmowanych działań (w tym na poziomie regionalnym). Wyniki badań ankietowych wykorzystywane są do analiz w zakresie rynku pracy, warunków życia ludności, określania poziomu ubóstwa, pośrednio do waloryzacji rent i emerytur, czy ustalania płacy minimalnej, a także do pozyskiwania środków na inwestycje przez jednostki samorządu terytorialnego.

W dniu 21 stycznia 2019 o godz. 17.00 odbędzie się posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Społecznych  w sali konferencyjnej UM w Myszyńcu.

Zapraszamy osoby zainteresowane problematyką uzależnień.

Przewodnicząca Komisji

/-/ Lucyna Maria Zalewska