Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi i obsługi przedsiębiorców w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w administracji publicznej,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności w zakresie:
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy o odpadach,
- ustawy Prawo ochrony środowiska,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy Ordynacja podatkowa,
- ustawy Prawo przedsiębiorców,
- ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość,
- wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz obsługi Internetu, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- obsługa mieszkańców w zakresie opłaty śmieciowej;
- przyjmowanie deklaracji dotyczących wysokości opłaty śmieciowej i ich analiza;
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących opłaty śmieciowej;
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej opłaty śmieciowej;
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;
- prowadzenie spraw związanych z Bazą danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO);
- prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni;
- prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy;
- obsługa centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
- opieka i utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie gminy Myszyniec;
- przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu gospodarki odpadami, utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz ubezpieczenia majątku Gminy;
- przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach z niniejszego stanowiska;
- przygotowanie materiałów informacyjnych o zadaniach realizowanych na niniejszym stanowisku;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
- zastępstwo na stanowisku ds. obsługi i rozliczeń podatku VAT oraz egzekucji należności pieniężnych.
- WARUNKI PRACY:
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy (przewidywane zatrudnienie: listopad 2023 r.)
- podstawowy system czasu pracy 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do godziny 16.00,
- obsługa monitora ekranowego przez co najmniej 4 godziny dziennie,
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, bez windy, budynek urzędu jest wyremontowany, docieplony. Warunki pracy są w nim bezpieczne i higieniczne. Budynek nie jest dostosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim.
- INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (uwiarygodnione własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
- kopie innych dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach (uwiarygodnione własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
- uwiarygodniona (potwierdzona własnoręcznie za zgodność z oryginałem) kopia prawa jazdy kat. B,
- kwestionariusz osobowy według wzoru (załącznik nr 1) dołączonego do niniejszego ogłoszenia (dostępny na stronie http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (wg wzoru – zał. nr 2),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (wg wzoru – zał. nr 2),
- oświadczenie o niekaralności (wg wzoru – zał. nr 2),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie (wg wzoru – zał. nr 2).
- MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi i obsługi przedsiębiorców” w terminie do dnia 30 października 2023 r. do godz. 15.00:
- - osobiście w Punkcie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (parter) lub
- - pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do urzędu po upływie w/w terminu, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.
- DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania formalne (określone w ogłoszeniu w pkt 1.1-1.8), zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 3 dni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Myszyniec, dnia 16 października 2023 r.
Burmistrz Myszyńca
/-/ Elżbieta Abramczyk