Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania infrastruktury technicznej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- 1) obywatelstwo polskie,
- 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- 4) nieposzlakowana opinia,
- 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- 6) wykształcenie wyższe,
- 7) posiadanie prawa jazdy kat. B,
- 8) znajomość przepisów prawa w zakresie:
- a) ustawy o drogach publicznych
- b) ustawy Prawo budowlane,
- c) ustawy o ochronie zwierząt,
- d) ustawy Prawo ochrony środowiska,
- e) ustawy o funduszu sołeckim
- f) ustawy Prawo zamówień publicznych,
- g) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- h) ustawy o samorządzie gminnym.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- 1) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- 2) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- 3) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- 4) odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość,
- 5) wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
- 6) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz obsługi internetu, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- 1) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, przepustów i rowów;
- 2) nadzór nad organizacją ruchu na drogach gminnych;
- 3) wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach zajęcia pasa drogowego dróg gminnych w celu umieszczania urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, w tym przekazywanie i odbiory pasa drogowego przed i po zrealizowanej budowie;
- 4) prowadzenie spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji infrastruktury komunalnej (drogi asfaltowe, chodniki, boiska sportowe, korty tenisowe, place zabaw, siłownie zewnętrzne, obiekty małej architektury) – kontrole, przeglądy, naprawy, remonty, zaopatrzenie w media, prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
- 5) przygotowywanie decyzji w sprawie wycinki drzew i krzewów, a także składanie wniosków w tym zakresie do Starostwa Powiatowego w przypadku nieruchomości gminnych;
- 6) prowadzenie spraw związanych z regulowaniem płatności za zajęcie pasa drogowego dróg: powiatowych, wojewódzkich i krajowej oraz w gruntach Skarbu Państwa w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej (sieci wodociągowe i kanalizacyjne);
- 7) prowadzenie spraw związanych z ochroną zwierząt oraz opieki nad bezdomnymi zwierzętami;
- 8) realizacja zadań i ich rozliczanie z tzw. funduszu sołeckiego, współpraca w tym zakresie z sołtysami;
- 9) przygotowywanie odpowiednich procedur o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw na stanowisku;
- 10) sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym stanowisku;
- 11) uzupełnianie i poszerzanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;
- 12) archiwizacja akt z zajmowanego stanowiska zgodnie z rzeczowym wykazem akt;
- 13) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych z zakresu drogownictwa i ochrony środowiska.
Pobierz: