Logotyp programu „Dostępne Mieszkanie” to program skierowany do osób z niepełnosprawnościami, które w swoim mieszkaniu posiadają bariery ograniczające codzienne funkcjonowanie.

Myszyniec, dnia 29.06.2023 r.

IN.GP.6733.4.2023                                                                          

O B W I E S Z C Z E N I E

Burmistrza Myszyńca

o wszczęciu postępowania administracyjnego

                Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 977),

z a w i a d a m i a m

że na wniosek Gminy Myszyniec, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, reprezentowanej przez Burmistrza Myszyńca, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.:

„budowie sieci wodociągowej”

Inwestycja realizowana będzie na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 1181/23, 287/9, 287/10, 288, 289/2, 290/15, 290/9, 185, 1298, 186/3, 187/1, 188/1, 934, położonych w obrębie ewid. Myszyniec,
gm. Myszyniec.

Informuję o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz składania uwag i wniosków w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 - parter budynku w godzinach pracy Urzędu  800-1600.

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.” W związku z powyższym niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez publiczne obwieszczenie, tj. zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Myszyniec w zakładce „zawiadomienia Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej” (myszyniec.nowoczesnagmina.pl), na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu „komunikaty i ogłoszenia” (myszyniec.pl) oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.

        Burmistrz Myszyńca                         

Otrzymują:

1. Strony postępowania poprzez publiczne obwieszczenie,

2. GP.aa.

Do wiadomości:

 1. Wnioskodawca.

 

 

tablica informacyjnaPowiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce informuje o rozpoczęciu realizacji projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie ostrołęckim i mieście Ostrołęka (I)”
Projekt jest realizowany w okresie od 01 czerwca 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.
Do udziału w projekcie zostaną zakwalifikowani bezrobotni, zarejestrowani w tutejszym Urzędzie w tym w szczególności:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością,
  • kobiety,
  • migranci.


Uczestnicy projektu zostaną objęci wsparciem:

  • Indywidualnym Planem Działania
  • usługami rynku pracy (pośrednictwo pracy i/lub poradnictwo zawodowe),
  • formą wsparcia wynikającą z identyfikacji potrzeb:
    • szkolenia
    • staże
    • bony na zasiedlenie
    • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej.


Budżet projektu w 2023 r. wyniesie 2.974.226,02 zł, z czego 2.528.092,11 zł to dofinansowanie projektu – wkład Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Natomiast w 2024 r. przewiduje się budżet w wysokości 4.234.277,22 zł, z czego 3.599135,51 zł to dofinansowanie projektu – wkład Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Bezrobotnych zainteresowanych udziałem w projekcie oraz pracodawców wyrażających chęć współpracy zapraszamy do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce przy ul. 11 Listopada 68, tel. (29) 760 33 77, bądź odwiedzenia strony internetowej http://ostroleka.praca.gov.pl
i profilu w mediach społecznościowych

Raport z monitoringu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Myszyniec za rok 2022 (535.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

UCHWAŁA NR 2/2023 KRAJOWEJ RADY IZB ROLNICZYCH z dnia 22 lutego 2023 r. (124.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument