PRZEWODNICZĄCA KOMISJI REWIZYJNEJ

__________________________________________________________________________

O B W I E S Z C Z E N I E

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 1 października 2020 r. o godz. 1300 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Rozmowa z prezesem Spółdzielni Socjalnej Myszynianka na temat funkcjonowania spółdzielni.
  2. Wypracowanie wniosków dotyczących bieżącego utrzymania małej infrastruktury technicznej.
  3. Sporządzenie protokołu pokontrolnego.

                                                         

 

                                                               Przewodnicząca Komisji:

                                                        /-/   Zofia Bałdyga

 

PRZEWODNICZĄCA KOMISJI OŚWIATY, ZDROWIA, KULTURY  I SPRAW SPOŁECZNYCH

___________________________________________________________________________

O B W I E S Z C Z E N I E

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29 września 2020 r. o godz. 15.15 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Społecznych z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Finansowanie gminnej oświaty.
  3. Omówienie działań zmierzających do rozszerzenia usług rehabilitacyjnych.
  4. Ocena spotkań patriotycznych i kulturalnych w naszej gminie w czasie epidemii.
  5. Analiza możliwości stworzenia miejsca spotkań dla młodzieży w Krysiakach.
  6. Informacja w sprawie działań Gminy na tzw. „osiedlu kolejowym”.
  7. Sprawy różne.
  8. Zamknięcie posiedzenia.

 

Przewodnicząca Komisji:

 /-/  Lucyna Maria Zalewska

 

 

Myszyniec, dnia 16 września 2020 r.

IN.GP.6162.2.2020

 

O B W I E S Z C Z E N I E

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu

lasów położonych na terenie gminy Myszyniec obręby:

0001 Białusny Lasek                 0002 Charciabałda

0003 Cięćk                                  0005 Gadomskie

0010 Olszyny                              0012 Myszyniec Stary

0013 Świdwiborek                     0014 Wolkowe

0015 Wydmusy                          0016 Wykrot

0017 Zalesie                                0018 Zdunek

 

Na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 1463) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu obrębów: Białusny Lasek, Charciabałda, Cięćk, Gadomskie, Olszyny, Myszyniec Stary, Świdwiborek, Wolkowe, Wydmusy, Wykrot, Zalesie oraz Zdunek, gmina Myszyniec od dnia 16 września 2020 r. do dnia 16 listopada 2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, pokój nr 12 parter budynku, w godzinach pracy urzędu: 800-1600.

Plany sporządzane są na zlecenie starosty. Uproszczony Plan Urządzenia Lasu będzie podstawą naliczenia podatku leśnego.

Zgodnie z art. 21 ust. 5 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach w terminie 30 dni od daty wyłożenia projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu, czyli w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 października 2020 r. zainteresowani właściciele lasów mogą składać zastrzeżenia i wnioski w sprawie projektu planu. Uwagi należy składać na piśmie z podaniem numeru działki, obrębu, imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu. Starosta wydaje decyzje w sprawie uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków.

 

 

Burmistrz Myszyńca

/-/ Elżbieta Abramczyk

Myszyniec, dnia 16 września 2020 r.

 IN.GP.6162.1.2020

O B W I E S Z C Z E N I E

 

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu

lasów położonych na terenie gminy Myszyniec

obręb: 0007 MYSZYNIEC

 

Na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 1463) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu obrębu 0007 Myszyniec, gmina Myszyniec od dnia 16 września 2020 r. do dnia 16 listopada 2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, pokój nr 12 parter budynku, w godzinach pracy urzędu: 800-1600.

Plany sporządzane są na zlecenie starosty. Uproszczony Plan Urządzenia Lasu będzie podstawą naliczenia podatku leśnego.

Zgodnie z art. 21 ust. 5 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach w terminie 30 dni od daty wyłożenia projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu, czyli w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 października 2020 r. zainteresowani właściciele lasów mogą składać zastrzeżenia i wnioski w sprawie projektu planu. Uwagi należy składać na piśmie z podaniem numeru działki, obrębu, imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu. Starosta wydaje decyzje w sprawie uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków.

 

  Burmistrz Myszyńca

/-/ Elżbieta Abramczyk

 

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce zaprasza do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych odnośnie wykonania dokumentacji projektowej dotyczącej
„Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej Nr 2505W Myszyniec - Pełty od km 1+518 do km 8+000 z budową oświetlenia ulicznego”

 Myszyniec, 4 września 2020r.

KOMUNIKAT NR 2 GMINNEGO SZTABU KRYZYSOWEGO

Szanowni mieszkańcy,

w związku z licznymi zakażeniami Covid – 19 na terenie Gminy Myszyniec (19 osób zakażonych, ponad 100 w kwarantannie), oraz zaleceniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,  bardzo prosimy mieszkańców o odpowiedzialne zachowanie – zakrywanie ust i nosa, dezynfekcję rąk i zachowanie bezpiecznych odległości w przestrzeni publicznej.


Obsługa interesantów w Urzędzie Miejskim będzie odbywała się w holu, na parterze budynku, zgodnie z Zarządzeniem Nr 154/20 Burmistrza  Myszyńca z dnia 4 września 2020r.

 

 Burmistrz Myszyńca

/-/ Elżbieta Abramczyk

Pobierz:

Urząd Miejski w Myszyńcu wspólnie z firmą ECOHARPOON Sp. z o.o. zachęca mieszkańców gminy Myszyniec do wzięcia udziału w bezpłatnej zbiórce elektroodpadów.

W dniach 7-9 września 2020r. od godziny 7:00 prowadzona będzie mobilna zbiórka elektrośmieci.

Mieszkańcy posiadający zbędne urządzenia takie jak: komputery, monitory, RTV( telewizory, radia, kamery, sprzęt Hi-Fi, itp.), sprzęt AGD (lodówki, pralki, zmywarki, kuchenki, mikrofalówki, miksery, krajalnice, odkurzacze, itp.), telefony stacjonarne i komórkowe, aparaty, tunery, wiertarki, piły, inne elektro – narzędzia,  świetlówki, żarówki oraz pozostałe urządzenia elektryczne i elektroniczne zasilane  prądem lub bateriami będą mogli wystawić je przed posesje skąd zostaną zabrane przez firmę zajmującą się przetwarzaniem i utylizacją w/w elektrośmieci.

Sprzęt musi być kompletny!

Pracownicy firmy ECOHARPOON Sp. z o.o.  będą zbierać odpady elektryczne i elektroniczne tylko od osób, które do dnia 7 września 2020r. zadzwonią pod nr tel. 725-155-155 lub 608 036 713 i zgłoszą potrzebę odbioru.

Na czas realizacji Powszechnego Spisu Rolnego 2020 Gminne Biuro Spisowe organizuje dyżury.

Dyżury będą trwać od 1 września do 30 listopada 2020 r.


Czas trwania dyżurów obejmuje godziny pracy Urzędu Miejskiego w Myszyńcu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8 -16 w budynku Urzędu Miejskiego, pokój  nr 29, I piętro oraz pod numerem telefonu 29 7721141 w. 29.

Dyżury w godzinach  popołudniowych  (dyżur telefoniczny) do godz. 20:00 pod numerem telefonu 500513344.

Od 9 do 30 września 2020 r. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmowała wnioski o przyznanie pomocy dla rolników szczególnie dotkniętych kryzysem COVID-19. Wsparcie finansowane jest z PROW na lata 2014-2020.

O przyznanie pomocy mogą ubiegać się rolnicy w przypadku, gdy rolnik lub jego małżonek:

  1. według stanu na dzień 1 marca 2020 r. był posiadaczem co najmniej:
    • 3 sztuk samców gatunku bydło domowe, których wiek wynosił co najmniej 12 miesięcy
      i nie więcej niż 24 miesiące lub
    • 3 sztuk krów, samic bydło domowe typu użytkowego mlecznego lub typu użytkowego kombinowanego, których wiek przekraczał 24 miesiące, lub
    • 10 sztuk samic gatunku owca domowa, których wiek wynosił co najmniej 12 miesięcy, lub
    • 5 sztuk samic gatunku koza, których wiek wynosił co najmniej 12 miesięcy, lub
    • 1 sztuki zwierzęcia gatunku świnia i zgłosił urodzenie co najmniej 21 sztuk świń,
      które nastąpiło w okresie od 1 listopada 2019 r. do 31 maja 2020 r.
      • oraz ten rolnik lub jego małżonek do dnia zakończenia naboru wniosków o przyznanie pomocy prowadzi działalność rolniczą w zakresie chowu lub hodowli co najmniej jednego z gatunków zwierząt, których był posiadaczem w dniu 1 marca 2020 r., lub
    • według stanu na dzień 1 marca 2020 r. prowadził produkcję drobiu hodowlanego w związku z prowadzeniem produkcji jaj wylęgowych kur rzeźnych w rozmiarze co najmniej 1 000 sztuk, lub
    • według stanu na dzień 1 marca 2020 r. prowadził produkcję:
      • kurcząt rzeźnych w rozmiarze co najmniej 1000 sztuk lub
      • gęsi rzeźnych w rozmiarze co najmniej 1000 sztuk, lub
      • indyków rzeźnych w rozmiarze co najmniej 1000 sztuk
      • oraz w okresie od dnia 15 marca 2020 r. do dnia 15 czerwca 2020 r. dokonał przemieszczenia kurcząt rzeźnych, gęsi rzeźnych lub indyków rzeźnych, lub w 2020 r. prowadził uprawę roślin ozdobnych w:
        • szklarniach ogrzewanych o powierzchni uprawy co najmniej 25 m2 lub
        • tunelach foliowych ogrzewanych o powierzchni uprawy co najmniej 50 m2.

Wsparcie finansowe ma formę jednorazowej płatności ryczałtowej i jest uzależnione od rodzaju i wielkości prowadzonej produkcji rolnej. Maksymalna kwota wsparcia nie może jednak przekroczyć 7 tys. euro. 

Wnioski na formularzu udostępnionym przez Agencję będą przyjmowały biura powiatowe ARiMR. Można je składać osobiście, drogą elektroniczną (ePUAP) lub przesyłką pocztową.

Wypłata środków na konto rolnika nastąpi w miesiącu wydania przez kierownika biura powiatowego ARiMR  decyzji o przyznaniu pomocy. Decyzje te będą wydawane w terminie do 75 dni od dnia zakończenia naboru wniosków.

Więcej informacji: na portalu internetowym - www.arimr.gov.pl, pod numerem bezpłatnej infolinii - tel. 800-38-00-84 oraz w punktach informacyjnych w biurach powiatowych i oddziałach regionalnych ARiMR.

 

Właściciel małego gospodarstwa, który zdecyduje się zakończyć działalność rolniczą i przekazać lub sprzedać swoją ziemię oraz inwentarz innemu rolnikowi, może od 30 września br. ubiegać się
w ARiMR o specjalną rekompensatę z PROW 2014-2020. 

Wnioski w ramach poddziałania „Płatności na rzecz rolników kwalifikujących się do systemu dla małych gospodarstw, którzy trwale przekazali swoje gospodarstwo innemu rolnikowi” można składać do 29 października 2020 r. w biurach powiatowych Agencji.  

Kto może otrzymać wsparcie?

Pomoc może być przyznana rolnikowi (osobie, a nie innemu podmiotowi prowadzącemu działalność rolniczą) wpisanemu do ewidencji producentów prowadzonej przez ARiMR, który uczestniczy w systemie dla małych gospodarstw w ramach płatności bezpośrednich.

Jak przekazać gospodarstwo?

Jednym z warunków uzyskania premii jest przekazanie przez rolnika posiadanego gospodarstwa (tj. gruntów rolnych oraz zwierząt) na powiększenie innego gospodarstwa lub innych gospodarstw. Gospodarstwo powiększone na skutek przejęcia gruntów od rolnika wnioskującego o rekompensatę musi osiągnąć powierzchnię co najmniej równą średniej powierzchni gospodarstwa rolnego w kraju (lub w województwie, jeżeli średnia wielkość liczona dla danego województwa jest mniejsza
niż w kraju).

Przekazanie gospodarstwa musi być trwałe, czyli odbyć się wyłącznie na podstawie umowy sprzedaży albo umowy darowizny. Ponadto rolnik przejmujący grunty musi zobowiązać się, że będzie na nich prowadził działalność rolniczą przez okres co najmniej 5 lat.

Rolnik przekazujący swoje gospodarstwo może zachować na własne potrzeby nie więcej niż 0,5 ha gruntów rolnych.

Jaka jest wysokość pomocy?

Wysokość wsparcia stanowi 120 proc. rocznej płatności, do której rolnik kwalifikuje się w ramach systemu dla małych gospodarstw. Premia naliczana jest od daty trwałego przekazania gospodarstwa do dnia 31 grudnia 2020 r. Wsparcie wypłacane jest jednorazowo.

Co po otrzymaniu premii?

Przez 5 lat, licząc od dnia przekazania gospodarstwa, rolnik nie może podlegać ubezpieczeniu w KRUS oraz nie może prowadzić działalności rolniczej. Może za to ubiegać się w ARiMR o premię na rozpoczęcie działalności pozarolniczej z PROW 2014-2020 i założyć własną firmę.

 

 

 

W niedzielę 29 września odbyły się uroczystości wmurowania w pomnik poświęcony pamięci polskich żołnierzy (AK-WiN-NZW) urny z ziemią z "Łączki" Cmentarza Wojskowego na Powązkach w Warszawie. Wydarzenie miało podniosły charakter – odbywały się pod Patronatem Narodowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.

Uroczystość rozpoczęła się od mszy świętej, a następnie wszyscy zgromadzeni przeszli przed pomnik przy Placu Wolności. Urna przewieziona została pojazdem wojskowym w asyście honorowej żołnierzy 5. Mazowieckiej Brygady Obrony Terytorialnej w Ciechanowie.

Wszystkich gości przywitali gospodarze uroczystości - burmistrz Myszyńca Elżbieta Abramczyk i starosta ostrołęcki Stanisław Kubeł. Gościem honorowym wydarzenia był prof. Krzysztof Szwagrzyk - wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej.

Powinniśmy sobie zadać pytanie - czym "Łączka" jest dla nas, Polaków? To jest święta ziemia, przemoczona krwią polskich bohaterów. "Łączka" to także, a może przede wszystkim, zwycięstwo dobra i prawdy nad złem i fałszem, zwycięstwo ofiar nad oprawcami - mówił prof. Szwagrzyk.

Za pamięć o poległych żołnierzach oraz zorganizowanie uroczystości dziękował w swoim przemówieniu mjr Franciszek Chrostowski- prezes ostrołęckiego Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej.


Urna trafiła w honorowe miejsce, po czym odśpiewano hymn, odczytano Apel Pamięci, a żołnierze uczcili pamięć poległych salwą honorową. Specjalnie na tę okazję na ścianie pobliskiego budynku wykonano mural patriotyczny.

19 września w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu odbyła się debata społeczna na temat bezpieczeństwa i profilaktyki zagrożeń. Wzięli w niej udział mieszkańcy gminy Myszyniec i przedstawiciele: Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, Komisariatu Policji w Myszyńcu, Urzędu Miejskiego w Myszyńcu oraz Jednostek Organizacyjnych. Została zaprezentowana Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa, Program „Dzielnicowy bliżej nas” oraz Aplikacja „Moja komenda”. Po prezentacjach odbyła się dyskusja na tematy ważne dla mieszkańców związane z bezpieczeństwem na terenie naszego miasta i gminy.

1-001
2-001
3-001
4-001
5-001
6-001
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6

19 września 2019 roku odbyły się wybory do Rady SU działającego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wolkowych. W tajnym głosowaniu wzięli udział nie tylko uczniowie, lecz także pracownicy szkoły. Gratulujemy zwycięzcom i życzymy owocnej pracy na rzecz naszej społeczności.

Joanna Pliszka

Zapraszamy na debatę społeczną z udziałem Policji na temat bezpieczeństwa, w dniu 19 września o godz.12.00 w Sali Narad Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

 

DSCF1069
DSCF1075
DSCF1080
DSCF1084
DSCF1086
DSCF1089
DSCF1093
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7

Gmina Myszyniec walczy o czyste powietrze. Dzięki unijnemu wsparciu mieszkańcy będą mogli wymienić stare piece na nowe. Decyzją zarządu województwa mazowieckiego projekt otrzyma ponad 800 tys. zł dofinansowania w ramach RPO WM 2014-2020. Dziś umowę w tej sprawie podpisały członkowie zarządu województwa mazowieckiego – Elżbieta Lanc i Janina Ewa Orzełowska oraz burmistrz gminy Myszyniec Elżbieta Abramczyk i skarbnik Agata Kobus.

 

W ramach projektu w 35 indywidualnych gospodarstwach domowych stare kotły zostaną wymienione na nowe, wykorzystujące biomasę (pellet). Dwanaście z nich będzie miało zbiorniki ciepłej wody. Oprócz tego zamontowanych zostanie 10 instalacji fotowoltaicznych.

Realizacja tej inwestycji przyczyni się nie tylko do ograniczenia emisji zanieczyszczeń i poprawy jakości powietrza. Pozwoli również obniżyć koszty ogrzewania oraz zużycia energii cieplnej w budynkach objętych projektem.

 

Stowarzyszenie Abstynentów "Nowa Droga" zaprasza wszystkich chętnych do udziału w maratonie terapeutycznym, który odbędzie się w dniach 13.09 – 14.09.2019 r.

Wydarzenie to cykl spotkań o tematyce trzeźwościowej w ramach których odbędą się dwudniowe warsztaty "Jak być trzeźwym ojcem" oraz "Funkcjonowanie Rodziny".

  • 09.2019 r (piątek) godz. 16.15 -20.15" - Jak być trzeźwym ojcem?".
  • 14 .09.2019 r. (sobota) 9.00 -15.00  -  "Funkcjonowanie rodziny"

Maraton poprowadzi psycholog - specjalista terapii uzależnień z Ośrodka Terapii Uzależnień w Łomży.

Spotkania odbędą się  w sali Stowarzyszenia Abstynentów "Nowa Droga" - I p. (mieszczącej się w  budynku dworca autobusowego w Myszyńcu ) – Plac Wolności 59

Wczoraj 10.09.2019 r. (wtorek) o godz.15:00 w RCKK w Myszyńcu odbyło się spotkanie dla mieszkańców – Uczestników Projektu „Wzrost udziału odnawialnych źródeł energii w ogólnej produkcji energii na terenie gminy Myszyniec” z przedstawicielami wykonawcy kolektorów słonecznych tj. firmy ECO-TEAM sp. z o.o. sp.k. z Częstochowy dotyczące wykonania instalacji.

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U.z 2019r. poz. 506) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 18 września 2019 roku o godz. 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60 odbędzie się VII Sesja Rady Miejskiej w Myszyńcu z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie i przegłosowanie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Miejskiej.
  5. Informacja Burmistrza Myszyńca o pracy w okresie międzysesyjnym.
  6. Interpelacje i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje.
  8. Dyskusja i podjęcie uchwał w sprawach:
    1. wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego,
    2. zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli w Gminie Myszyniec,
    3. wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wyższej wysokości niż określona w art. 17 ust. 3 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
    4. wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Ostrołęce i do Sądu Okręgowego w Ostrołęce na kadencję 2020-2023,
    5. nadania nazwy ulicy na terenie miejscowości Myszyniec,
    6. sprzedaży nieruchomości gruntowej,
    7. sprzedaży nieruchomości gruntowej,
    8. sprzedaży nieruchomości gruntowej,
    9. wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej,
    10. wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej,
    11. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie gminy Myszyniec oraz wprowadzenia zwolnień,
    12. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej dla Gminy Myszyniec na lata 2019-2027,
    13. zmian w uchwale budżetowej Gminy Myszyniec na 2019 rok.
  9. Wolne wnioski i informacje.
  10. Zamknięcie obrad VII sesji Rady Miejskiej.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

  /-/  Sławomir Archacki

 Nabór na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi

Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszyńcu  poszukuje osoby do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Myszyniec.

 Forma zatrudnienia - umowa zlecenie

Okres obowiązywania umowy: 1.X.2019 r. - 31.XII.2019 r. z możliwością przedłużenia.

  1. Zakres wykonywanych czynności  w ramach umowy:
  2. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:

1) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,

2) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.

 Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców w ilości 20-30 godzin  miesięcznie.

PRZEWODNICZĄCY KOMISJI BUDŻETU I FINANSÓW

O B W I E S Z C Z E N I E

  

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 16 września 2019 r. o godz. 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji ds. Budżetu i Finansów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Zaopiniowanie uchwał na VII sesję Rady Miejskiej.
  3. Sprawy różne.
  4. Przyjęcie protokołu.
  5. Zamknięcie posiedzenia.

 

 Przewodniczący Komisji:

  /-/Marek Trzciński

 

 

 

PRZEWODNICZĄCA KOMISJI OŚWIATY, ZDROWIA, KULTURY  I SPRAW SPOŁECZNYCH

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 17 września 2019 r. o godz. 1600 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Społecznych z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Ocena wykonania budżetu za I półrocze 2019r.
  3. Sprawy różne.
  4. Zamknięcie posiedzenia.

Zapraszamy osoby zainteresowane tą tematyką.

 

Przewodnicząca Komisji:

 /-/  Lucyna Maria Zalewska

 

 

 

 

Urząd Miejski w Myszyńcu  przypomina, że w terminie od 1 września 2019 r. do 16 września 2019 r. w pokoju nr 29 (II piętro budynku) można składać wnioski o przyznanie stypendium szkolnego dla uczniów.

 

Gorąco zapraszamy, jako współorganizatorzy do wzięcia udział w owym wydarzeniu, które będzie miało miejscu w dniach 13-15 września 2019 r. we wsi Wolkowe.

Burmistrz Myszyńca  informuje, że w dniu 10.09.2019 r. (wtorek) o godz. 15:00  w RCKK  w Myszyńcu odbędzie się spotkanie dla mieszkańców – Uczestników Projektu „Wzrost udziału odnawialnych źródeł energii w ogólnej produkcji energii na terenie gminy Myszyniec” z przedstawicielami wykonawcy kolektorów słonecznych  tj. firmy ECO-TEAM sp. z o.o. sp.k. z Częstochowy dotyczące  wykonania instalacji.

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWSKO URZĘDNICZE

Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

 

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie:

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWSKO URZĘDNICZE

Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem komunalnym w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

 

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie:

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna im. ks. Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu oraz Koło Przyjaciół Teatru i Biblioteki zapraszają wszystkich mieszkańców Miasta i Gminy Myszyniec na Narodowe Czytanie, które odbędzie się 10 września 2019 roku o godz.10:00.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY

W związku z komunikatem Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie z dnia 4 września

Rolnicy moga skladać wnioski o szacowanie strat w związku suszą także na łąki i pastwiska.

Przyjmowanie wnioskóww Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, będzie trwac do dnia do 13 września 2019 r.

1
2
3
4
5
6
7
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7

2 września 2019 roku w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolkowych odbyła się uroczystość rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2019/2020. Pani Burmistrz, Elżbieta Abramczyk podziękowała za pracę byłemu dyrektorowi szkoły panu Sławomirowi Drózdowi i przekazała władzę pani Hannie Sabinie Brodowskiej. Pani dyrektor serdecznie powitała zgromadzonych gości, nauczycieli, pracowników szkoły, rodziców oraz uczniów uroczyście rozpoczynając nowy rok szkolny. Ponadto uczniowie w poczcie flagowym i  tekstach literacko-historycznych powrócili pamięcią do 1 września 1939 roku oddając hołd tym, dzięki którym w wolnej Polsce dziś żyjemy i ojczystą mową się posługujemy. Symboliczną minutą ciszy uczczono pamięć poległych w obronie naszego kraju.

 Joanna Pliszka

Dnia 14 września 2018 r. został ogłoszony przetarg na wykonanie dokumentacji technicznej (projektu budowlanego i wykonawczego oraz kosztorysu robót) budowy gazociągu średniego ciśnienia dla miasta Myszyniec i miejscowości przez które będzie przebiegał gazociąg tj. Drężek, Wykrot i Gadomskie z podłączeniem do miejscowości Lipniki.

Dzięki staraniom Gminy Myszyniec została nawiązana w 2016 roku współpraca z Polską Spółką Gazownictwa, która zaowocowała dalszymi działaniami mającymi na celu doprowadzenie gazu do miasta Myszyniec.

Zgodnie z założeniami przetargu w przyszłym roku inwestycja powinna otrzymać pozwolenie na budowę.

Po wyborze biura projektowego przez PSG sp. z o.o., Gmina Myszyniec zaoferuje pomoc przy wyznaczaniu przebiegu gazociągu oraz w spotkaniach z mieszkańcami.

RAJD SZLAKAMI BARCI KURPIOWSKICH 2018

w 100-lecie odzyskania przez Polskę Niepodległości

28 września 2018 r. 

 
Trasy Rajdu
Piesza - około 12 km
Charciabałda (Budy) - Białusny Lasek - Myszyniec
Rowerowa - około 30 km
Charciabałda (Budy) - Bandysie - Zawady - Myszyniec

Mazowsze w Koronie po raz kolejny w Myszyńcu!

W ósmym koncercie "Raduj się Matko, Polsko!",w monumentalnej świątyni w Myszyńcu udział wziął Warszawski Chór Międzyuczelniany pod kier. Borysa Somerschafa - tegoroczny Laureat Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Cerkiewnej „Hajnówka 2018” w Białymstoku, który od ponad pięćdziesięciu lat koncertuje w Polsce i poza jej granicami. Podczas koncertu usłyszelismy średniowieczne polskie pieśni : Bogurodzica i Gaude Mater Polonia oraz pieśni sakralne i świeckie wybitnych kompozytorów polskich dawnych i współczesnych : m.in. Wacława z Szamotuł, Mikołaja Gomółki, Stanisława Moniuszki, Feliksa Nowowiejskiego, Józefa Świdra i Henryka Mikołaja Góreckiego.

Galeria:

31
51
91
111
Previous Next Play Pause
1 2 3 4

Ginące Zawody (1)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (2)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (3)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (4)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (5)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (6)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (7)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (8)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (9)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (10)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (11)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (12)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Ginące Zawody (13)
Ginące zawody w Kurpiowskiej Krainie
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

21 września 2018 roku uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolkowych wraz z opiekunami p. Joanną Pliszką i p. Elżbietą Rolką wzięli udział w pielgrzymce do Rostkowa, miejsca urodzenia św. Stanisława Kostki, patrona dzieci i młodzieży, zorganizowanej przez Parafię Trójcy Przenajświętszej w Myszyńcu pod kierunkiem ks. kanonika Zbigniewa Jaroszewskiego i ks. Andrzeja Surdykowskiego. Niezwykle cenne rady dotyczące tego, jak postępować, oparte na faktach życia świętego, przekazane podczas pielgrzymki posłużą do tego, by nie przegrać swego życia, a służyć innym i modlić się uwielbiając Eucharystię i Maryję.

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 roku o zdrowiu publicznym

(Dz.U. z 2015r. poz. 1916 ze zm.) Burmistrz Myszyńca ogłasza konkurs ofert na realizację w 2018 roku - niżej wymienionych zadań publicznych realizowanych w wykonaniu Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii uchwalonego na rok 2018.

 

 
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO W Ostrołęce 

OGŁASZA NABÓR NA KURS ZAWODOWY:

·         Kierowca operator wózka jezdniowego

·         Elektryk z uprawnieniami do 1 kV

Kurs realizowany w ramach utrzymania projektu „OHP jako realizator usług rynku pracy”

     Termin szkolenia: Wrzesień - Listopad 2018 rok

W dniu 29 sierpnia 2018 r. została podpisana przez Gminę Myszyniec reprezentowaną przez: Burmistrza Myszyńca Bogdana Glinkę przy kontrasygnacie skarbnika  gminy Myszyniec Agaty Anny Kobus, a Mikołajem Pawlakiem  Dyrektorem Departamentu Spraw Rodzinnych i Nieletnich Ministerstwa Sprawiedliwości umowa  na powierzenie realizacji zadań z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości w zakresie wsparcia i rozwoju systemu instytucjonalnego pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem i świadkom oraz realizacji przez jednostki sektora finansów publicznych zadań ustawowych związanych z ochroną interesów osób pokrzywdzonych przestępstwem i świadków oraz likwidacją skutków pokrzywdzenia przestępstwem – nabycie: wyposażenia i urządzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielenia pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa w kwocie 32 996,70 zł.  Pozostałe brakujące środki finansowe zostaną pokryte z budżetu gminy. Ochotnicze Straże Pożarne będące w KSRG w Myszyńcu i Wydmusach otrzymają sprzęt, który jest niezbędny przy udzielaniu pomocy poszkodowanym oraz ułatwiający im pracę w terenie taki jak: defibrylator, torba ratownicza, parawan do osłony miejsca wypadku i zasłaniania ofiar wypadku, piła ratownicza do cięcia szyb, zestaw zabezpieczeń poduszek kierowcy i pasażera, osłona ochronna poszkodowanego,   zestaw osłon na ostre krawędzie, zestaw kloców i klinów do stabilizacji pojazdów, pilarka spalinowa, detektor prądu przemiennego, detektor gazów, zestaw do oznakowania terenu akcji,  mata sprzętowa.

W piątek 07 września 2018 r. o godz. 11.25, w Publicznej Szkole Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Wykrocie, w roku 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości, odbyło się NARODOWE CZYTANIE powieści Stefana Żeromskiego „Przedwiośnie”.

W programie przedsięwzięcia nastąpiło: Krótkie wprowadzenie genezy powieści; wcielenie się jednego z uczniów w postać Cezarego Baryki opowiadającego o losach swej rodziny; odczytanie wybranych fragmentów przez nauczycieli, uczniów oraz rodziców; wspólne śpiewanie pieśni patriotycznych.

Dla lokalnych organizatorów przygotowano przeszło 20.00 pieczęci Narodowego Czytania. Dzięki temu uczestnicy w naszej szkole, którzy przynieśli na finał akcji swój egzemplarz powieści, mogli otrzymać w nim pamiątkowy stempel. 

Galeria:

1
2
3
4
5
6
7
8
NARODOWE CZYTANIE
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9

3 września 2018 r. w Publicznej Szkole Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Wykrocie o godz. 900, odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019.

Dyrektor szkoły Pani Mirosława Grzegorczyk przywitała wszystkich uczniów, zwłaszcza tych najmłodszych, którzy rozpoczynają naukę w klasie I, rodziców i nauczycieli.

Życzyła wszystkim uczniom jak najlepszych wyników w nauce, rozwijania zainteresowań i zdolności, a także pozytywnego nastawienia, rodzicom zadowolenia ze swoich pociech, nauczycielom zaś wytrwałości i satysfakcji z wykonywanej pracy.

Galeria:

1
Rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019 w Publicznej Szkole Podstawowej w Wykrocie
2
Rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019 w Publicznej Szkole Podstawowej w Wykrocie
3
Rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019 w Publicznej Szkole Podstawowej w Wykrocie
Previous Next Play Pause
1 2 3

Pracujesz z młodzieżą?

Masz ciekawy pomysł na działania z młodymi?

Chcesz aplikować do konkursu „Równać Szanse”?

Nie wiesz jak dobrze napisać wniosek?

Przyjdź na spotkanie!

3 września 2018 roku pełniąca obowiązki dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolkowych pani Hanna Brodowska serdecznie powitała zgromadzonych gości, nauczycieli, pracowników szkoły, rodziców oraz uczniów uroczyście rozpoczynając nowy rok szkolny. Ponadto uczniowie w poczcie flagowym i  tekstach literacko-historycznych powrócili pamięcią do 1 września 1939 roku oddając hołd tym, dzięki którym w wolnej Polsce dziś żyjemy i ojczystą mową się posługujemy.